Partenerul digital al afacerii tale de vanzari auto.

Castiga timp si bani. Creaza rapid anunturi de vanzare care fac diferenta, elimina actiunile repetitive de administrare si creste sansele de vanzare rapida a autovehiculelor in online.

Hero Hero
Postam anunutul tau instantaneu, cu un singur click pe: Pe ce postam
Managementul tuturor anunturilor tale cu un singur click.
O interfata unica pentru toate anunturile.
Conectare instantanee cu toate site-urile de anunturi importante din Romania.
Iti realizam si personalizam un site propriu de prezentare in 3 zile.
Cum te ajuta auto360?
pana la
75%

reducere a timpului dedicat administrarii ofertelor online

pana la
30%

reducere a potentialelor erori la crearea de anunturi de vanzare

100%

consistenta la publicarea ofertelor pe platformele de vanzari

100%

control pe comunicarea ofertei in mediul online

100%

trasabilitate a activitatii de administrare online a anunturilor

Patru pachete din care sa-l alegi pe cel potrivit marimii afacerii tale.
COMPARA PACHETELE
Administrezi anunturi online si beneficiezi de toate avantajele utilizarii aplicatiei in doar 5 pasi simpli:
pas 1

Pas 1: Creezi cont si alegi abonament

pas 2

Pas 2: Validezi emailul

pas 3

Pas 3: Efectuezi plata

pas 4

Pas 4: Setam impreuna coexiunile cu platformele pe care doresti sa postezi

pas 5

Pas 5: Generezi si administrezi anunturi online din contul tau auto360

Aplicatia mai permite:
  • Elaborarea automata a etichetelor/ofertelor de pret dispuse in parbrizul vehiculelor expuse spre vanzare
  • Elaborarea automata a ofertelor destinate clientilor pentru vehiculele din stoc
  • Adaugarea fotografiilor direct in anunt la utilizarea unei tablete sau smartmobil dotate cu camera
  • Exportul datelor vehiculelor in format excel/csv
  • Pastrarea arhivei cu anunturile postate
  • Utilizarea anunturilor din arhiva ca model pentru duplicare in cazul unui anunt nou cu caracteristici similare
analytics
Google

95% of vehicle buyers use digital as a source of information. In fact, twice as many start their research online versus at a dealer.

vezi “Google Automotive Shopper Study”
Google

The average car buyer used to visit five dealerships. Now, with online research, that number has dropped to two. The research activity moved in online.

Google

Over 60% of auto shoppers reported visiting a dealership or dealer website after watching a video of a vehicle they were considering.

Ipsos/Google, U.S., “Digital’s Influence on In-Market Auto"